Unscheduled maintenance

Jag blir snart tokig! Nu kommer det något ovanligt, Mette avråder: lova mig att ni aldrig anlitar webbhotellet Surftown. Det är det Uslaste av Usla! Ondaste av Onda!

Servrarna är nere stup i kvarten, och flera timmar i sträck är ingen ovanlighet för en helt otillgänglig webmail. De få gånger man får tag i någon på företaget via live chatten "lägger de på i örat" på en när man skriver saker de inte har lust att svara på (spännande ny upplevelse). Mail försvinner helt på väg in i Outlook, och när de lägger om sin drift (utan att förvarna) försvinner alla mail, hela adressboken och alla mappar man döpt till något med å, ä eller ö medan resten är tomma...

GRRR! Sorry svadan, kunde inte låta bli.

Alltså; just nu är servern "running some unscheduled maintenance" vilket betyder att Mette inte kan svara på mail idag heller (igår låg det nere till kl 01 på natten) - vi får alltså höras efter helgen. Tålamod, mina vänner - och ha en riktigt trevlig helg! Lägg stenar i fickorna om ni bor i stormområdet!

Mette

PS. Någon som har egen erfarenhet av Space2u eller kanske annat toppenbra webbhotell att tipsa om? Ska byta omedelbums jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har one.com, tycker det är super och har aldrig hört någon annan som varit missnöjd. Så det rekommenderas :)

http://www.one.com/sv/

2008-01-18 @ 20:07:48
URL: http://sanape.se/blog
Postat av: Helena

Testa one.com, billigt är det och dom är jättebra!

2008-01-19 @ 21:46:20
URL: http://www.ohdarling.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0