Lägesrapport & god fortsättning!

Oj så många röster det kommer in till tävlingen, roligt! Några har undrat om personnumret - det är för att man inte ska kunna rösta mer än en gång per person och jag kommer givetvis inte att använda det till något utan raderar dem så fort tävlingen är avslutad. Det går bra att bara skriva de sex första, om man inte vill lämna hela. Är man "udsocknes" och inte har ett svenskt personnummer, kan man lämna motsvarande Social Security eller vad landet nu har (om det har).

Här på Salomonhög bygger vi rum på vinden nu under "jullovet" för att inte elda för kråkorna längre! Detta betyder att jag kanske inte är så tillgänglig några dagar framöver. Det tar lååång tid att räta upp saker som byggts för trehundra år sedan, kolla det gamla golvet under reglarna:


image145


Och så hittar man mycket intressant under golvplanken, hehe, katterna behöver skärpa sig lite tycker jag:


image146


Vi hörs igen om några dagar. Mycket god fortsättning på 2008 önskar jag er alla!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Oj, att nåt så "fult" kan bli så fantastiskt fint på foto! =O

2008-01-02 @ 16:44:52
Postat av: Karin Froom

Hej Mette och tack för kortet! Hoppas att jul och nyår har varit till belåtenhet. Här har det varit så mycket till belåtenhet att jag nog inte får på mig klänningen längre. Ska börja jogga till vårens fotosession, annars får det väl bli en "trash the mysdress"-fotografering. :D
Hälsningar K&O

2008-01-05 @ 14:48:55
Postat av: Emma

Tack för julkort och God Start på 2008. Fina bilder från vinden? Ser ut som en mini dinousarier.
Allt gott tills vi ses snart hoppas jag. Kram E.R.H

2008-01-07 @ 21:50:48
Postat av: Catharina

Oh va häftigt! ser nästan ut som en miniatyr av ett dinosaurieskelett

2008-01-13 @ 22:20:44
URL: http://elincatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0