Hooooosta!

OJ oj så mycket jag ligger efter med bildbloggandet nu, har så mycket att visa! Men: efter hårda bannor från doktorn för att jag fortsatt jobba är jag nu ordinerad sträng vila för att bli frisk från en otroligt envis och otäck hosta/luftrörskatarr, har faktiskt aldrig haft något liknande! Orkar knappt sitta upprätt. Ledsen om ni behöver läsa ett så urtrist inlägg men jag tänkte det är bäst att skriva här så att ni vet vad det beror på om jag inte är så snabb på att mailsvara... Nerbäddning i soffan, dags att vila sig till nya krafter så att jag är fit for fight i god tid före bröllopssäsongen för då finns ingen tid att ligga och dra sig :-)

Tack för er förståelse och hoppas att ingen av er råkar ut för denna förfärliga sjuka!

Hälsningar Mette

Kommentarer
Postat av: Eva Hagbjärn

Hade något liknande i höstas - två gånger, så jag lider med dig.
Krya på dig!
Kram

2008-01-29 @ 09:31:21
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Pernilla Söderkvist

Krya på dej, Mette!

2008-01-29 @ 10:11:15
Postat av: Carolin

Hej,
Har nyss kollat igenom de flesta av dina bilder här på din blogg. Är mycket imponerad!
Gillar speciellt den mjuka oskärpan du får till på många av dina porträttbilder. Särskilt på bröllopsporträtten.
Du är jätteduktig!

2008-01-29 @ 14:51:46
Postat av: Carolin

Det var jag som skrev förra kommentaren, glömde lämna min bloggadress (:

2008-01-29 @ 14:52:18
URL: http://makemebreathe.blogg.se
Postat av: * M E T T E *

Åh vad snälla ni är som lämnar kryapådig-kommentarer, det blir jag glad av!

Tack också Carolin för din kommentar, roligt att du gillar mina bilder! Den mjuka oskärpan är helt och hållet mitt favoritobjektivs förtjänst, Canons 50 mm 1.8 som bara kostar runt en tusenlapp :-) men är det bästa jag har!

2008-01-29 @ 16:03:00
Postat av: Carolin

Jaså? Det objektivet har ju även jag i mina ägor... Tycker dock inte jag får till samma "mjukhet". Men det blir till att testa och öva (:

2008-01-29 @ 19:05:31
URL: http://makemebreathe.blogg.se
Postat av: emma

kry på dig bästa Mette, hoppas det inte var Hugo som delade med sig av nån förkylning. (fast han är pigg som en nötkärna)

2008-01-30 @ 11:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0