Resistentförsäkring nä tack

Läkarna skriver knappt ut någon antibiotika nu längre eftersom vi (samhället) riskerar att bli resistenta och då blir influensorna värre... I torsdags fick jag ÄNTLIGEN ta fler prover och fick till slut penicillin utskrivet efter att ha varit jättesjuk i fyra veckor, det var ju inte en dag för tidigt. Jag hoppas därmed på ett väldigt mycket snabbare tillfrisknande än vad det varit hittills. Jag vill så gärna finnas kvar för er, bästa kunder och bloggläsare :-) Man blir varken glad eller särskilt rik på att ligga och vara ledsen under filten i soffan... Tur att det inte är bröllopssäsong i alla fall, för då hade jag ju varit ute på massor av roliga jobb som det inte går an att stanna hem från!

Nu ska jag fortsätta ladda upp inför bröllopsmässan i morgon (inlägg kommer strax), med Ipren, antibiotika och Melodifestivalen, haha! En strålande glad Mette i toppform utlovas hela söndagen! Sedan blir det nog till att stanna nerbäddad resten av veckan, så att jag blir frisk på riktigt.

Hoppas ni som väntar på brev och mail har förståelse för detta, jag försöker svara så snart jag kan. Det går bara lite (eller ganska mycket) långsammare än vanligt. Längtar sååå mycket tills jag kan börja jobba igen.

Nu ska jag fortsätta med bildspelet tills i morgon - ha det gott, hoppas att vi ses där!

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare. Man blir så otroligt trött och slut i kroppen när man varit sjuk ett tag. Hoppas att pillren gör nytta och att du snart är på benen igen!

2008-02-11 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0