Bloggpaus

Nu blir det bloggpaus några dagar eller kanske en vecka. Jag hinner inte!

Jag vill också be er snälla goa söta kunder - kolla i era avtal/prislistor vad det är för leveranstid på era bilder. Jag hinner just nu inte svara på mail när jag tror att de kommer och jag ändå inte svara mer specifikt än vad som står i ert avtal. Jag kan heller inte visa "bara en bild" för bara en bild många gånger blir en hel massa bilder.

Jag gör mitt allra bästa och mesta för att ni ska få era leveranser så snart som möjligt men jag MÅSTE ta dem i tur och ordning för annars blir det inte bra. Jag lovar att jag anstränger mig så mycket det bara går men det ska också bli bra kvalitet - för det vill ni väl ha ;-)

Hej så länge, jag återkommer när jag fått lite luft igen!

Bästa hälsn Mette


PS. Även om man kanske inte kan tro det eftersom det är ett bra tag sen nu, så kan tre månaders sjukskrivning efter ridolyckan varav två i rullstol fortfarande spela väldigt mycket in när det gäller att inte ha kommit ikapp. Hela hösten var redan fullbokad, plus då tre månaders jobb ovanpå detta.
I mitten av januari räknar jag med att vara ifatt min "vanliga" arbetsgång och inte leverera i sista sekund varje gång som det fortfarande är just nu. Så tusen tack för er förståelse och ert tålamod med detta!



Kommentarer
Postat av: Ulrika P

vill bara skicka en kram av förståelse. Inte visste jag att du varit med om en sån olycka...krya på dig, hälsa tim!

2008-12-03 @ 21:46:16
URL: http://elviapelvia.blogg.se/
Postat av: helena

Hej Mette! Jag skulle bli jätteglad om du ville skriva lite om vad du gör för att förbereda dina bilder för utskrift. Tänker speciellt på skärpa, bildupplösning, bildstorlek, färgrymd, icc-profiler och sådant.

2008-12-05 @ 14:56:05
Postat av: Karin & Henrik

TA HAND OM DIG!!!

2008-12-05 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0