Vinnarna i entimmestävlingen

Stort grattis till de tre vinnarna i tävlingen:



Förstapriset (en förstoring i storlek 30x45 cm) går till:

JOHANNA - Inredning & pyssel
som gissade:

"Du har fått 30 000 besökare och gör ett glädjeljud och firar med en blomma. =)"
(närmare än så kan man väl nästan inte komma? Vilken bra gissning Johanna! Grattis!)



Andrapriset (20 st vykort) går till:

JENNIE som gissade:
"Oj svårt, du är imponerad att du uppnått antalet läsare som du vill tills på lördag redan!"
(också nästan rätt ju! Duktig du är Jennie!)



Och
tredjepriset (en förpackning fotohörn) går till:
EMMASUSANNA
som gissade:

"Du kollar antalet besökare och blir alldeless till dig av förvåning när du ser resultatet :)"
(nära nära! Bra gissat Emma!)

Maila mig era hemadresser ([email protected]) så kommer priserna på posten! Folkets jubel!

Alla tre tjejerna har bloggar, klicka på deras namn så hittar ni dit!




Jag måste också tacka alla er andra
otroligt alerta läsare som dels hittat tävlingen i rätt tid, dels bidragit med så många roliga gissningar!

Dessutom: en extra humorutnämning (och äran) går till Jessica Arvidsson vars klockrena stavning på den klassiska ramsan vek Mette dubbel, ojojoj:
"Du är totalt uppslukad av OS och hejar engagerat och frenetiskt på atleter av alla de slag med den klassiska ramsan wö-ö-o-wö-ö."


Det var verkligen roligt med entimmestävling, och tävlingsformen kommer säkert att återkomma framöver! Nu blir det födelsdagsfirande och tååårta för Tim som fyller år! Ha en fin dag alla mina bästa läsare!

/Mette

Kommentarer
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Åhhhh va roligt!!! Va glad jag blev nu! När jag såg tävlingen och tittade på första priset så tyckte jag att den var så fin! Och så vann jag!! =) Nu kommer jag vara glad resten av dagen! Kram

2008-08-21 @ 17:01:22
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Oh ;) Tack!

2008-08-21 @ 17:12:45
URL: http://jennuth.webblogg.se/
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

God morgon Mette! Jag skrev ett litet inlägg om att jag vann tävlingen och om din blogg. Hoppas det var okej att jag visar en skärmdump av din blogg! Säg till annars! Här kan du se inlägget: http://inredning.webblogg.se/2008/august/en-tavla.html

Ha en bra dag! Kram

2008-08-22 @ 07:59:25
URL: http://inredning.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Rolig tävling! :) och kul att du har så många besökare! Grattis :)

2008-08-22 @ 08:03:08
URL: http://willarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0