Thank you mostly!

Jag har blivit nominerad av två bloggerskor i "I ♥ Your Blog" och det blir jag ju så glad för! Johanna (för någon vecka sen) och Mamma Kero är de skyldiga :-)


Nu hinner ju inte jag läsa så vansinnigt många bloggar och det är ofta samma som nomineras så det blir rundgång i bloggkretsen (så jag har inte glömt er kompisar)  - därför kör jag en lite annorlunda take och tipsar om amerikanska bloggar (främst bröllop/porträttfotografer) som jag gillar:


1. Anna Kuperberg

2. The Blog Is Found

3. Afternoon Delight

4. Becker (har jag tipsat om förut)

5. Jessica Claire (min all time favorite)

6. Brookes (ett nygift par på väg upp i businessen, skriver oftast väldigt roligt!)


Det var dagens tips. Mycket nöje, hoppas ni hittar ny inspiration och glädjekällor!

Kommentarer
Postat av: Eva Hagbjärn

Hej Mette!

Här kommer ett tips från mig till dig på en hemsida som jag tycker är läcker, med en jätteduktig fotograf, Amy Knollmeyer ;-)



http://www.amyknollmeyer.com/



Den här tjejen var utbytesstudent från USA i Annas klass när hon gick på Estetiska programmet/Bild i Ängelholm för ca 14-15 år sedan, tror jag det var. (Mitt minne är väldigt bra, men f..b....t kort).



Kram Eva

2008-08-29 @ 17:09:14
URL: http://evafromsweden.blogspot.com
Postat av: Pia

Ja Brookes hade roliga inlägg men jag blev inte så imponerad av bilderna som låg på bloggen.. Okey att de gillar "suddighet" i nederkanten av bilderna men inte ens resten av bilden var skarp i konturerna, t ex ansiktena.. Men det här är kanske som med konst.. det jag inte gillar, gillar någon annan!!!:o)

2008-08-30 @ 14:48:26
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0