Nästa mål

God förmiddag allihop!

Hoppas ni har det fint trots regnet (i alla fall här i Skåne).

Jag tänkte berätta lite om planerna framöver! Nästa mål med bloggen är att någon gång under hösten nå minst 400 besökare på en dag - det skulle vara rekord om man räknar bort när jag blev intervjuad i Helsingborgs dagblad (då var det över 600 besökare, så dit får vi sikta nästa gång kanske :-)).

Jag kommer att göra om hemsidan helt och hållet under hösten, den är faktiskt gjord (av mig) för snart fem år sen och för min egen del har den känts gammal länge... Det ser jag verkligen fram emot.

Som jag berättat tidigare kommer jag också att starta en webbshop med egna bilder, produkter med mina bilder integrerade (tex vykort) och sådant som kan vara bra att använda sig av när man håller på med foto (tex album).

Dessa tre kommer jag också att försöka matcha med varandra så att det dels är enkelt att klicka sig runt emellan dem, och dels rent designmässigt sammanhållet.

Den sista punkten är att jag MÅSTE försöka komma till skott och skaffa mig en bra logga.

Spännande höst alltså!

Om du har idéer eller önskemål om ovanstående som du tycker skulle vara bra, är du varmt välkommen att kommentera eller maila mig på [email protected] - det är jätteviktigt för mig att höra vad du som kund, bloggläsare och användare tycker.


Många idéer gror i mitt huvud länge innan de plötsligt poppar upp och blir mer levande. Att kunna slappna av några dagar i Nättraby och på Öland i somras gjorde stor nytta för växtkraften "på övervåningen"! Tid att tänka är en nödvändighet för att komma framåt.

Här en bild till från sommarkalaset på landet:





Och så några bilder från Öland och friggeboden som vi sover i när vi hälsar på min bästa vän Nina och hennes familj - sådana här vardagsbilder tar jag oftare nu när jag har bloggen men det är ganska skönt att bara observera med kameran även annars numera. Lite meditation faktiskt.











Hoppas du får en trevlig helg! Nu dags att fortsätta med dagens schema från förra inlägget :-)

/Mette

Kommentarer
Postat av: meta ottosson

Fönstret!

2008-08-23 @ 10:07:29
Postat av: Maria

vilka fina bilder. vill också bli fotograf

2008-08-25 @ 13:00:42
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0