Mamma Kero...

...skriver:

Dessa bröllopsbilder är sagolika! Helt enkelt sagolika, du tar alltid underbara bröllopsbilder, men dessa är sagolika! Så mycken kärlek de utstrålar, inte BARA från brudparet, du har tagit bilderna med stor kärlek oxå! Sagan-om-ringen-bilden och den över är outstanding!

Och inte nog med det, hon skriver också:

Mycket fina bilder! Jag älskar dina bröllopsbilder! Det är samma känsla jag får av dem som att kolla i stora glansiga inredningstidningar! Jag bara njuter! Du har ett makalöst bröllopsöga! Synd att jag är gift sedan 20 år och inte bor i Skåne!

Detta är bara ett exempel på hur otroligt lyckligt lottad jag är som 1) får jobba med något jag älskar, 2) får träffa alla härliga brudpar, barn, familjer och 3) har så underbara läsare som ni! Om ni bara VISSTE hur glad jag blir för era kommentarer, allihop, det är det bästa som finns när man loggar in och ni har skrivit något! Ta nu åt er allihop, jag uppskattar er verkligen!!!

T A C K K O M P I S A R !

(fast akta så jag inte får hybris, jag har känt hur det börjat kittla lite bakom höger öra, kan det vara det tro?)






Kommentarer
Postat av: mammakero

Tack!!!

Mina läppar går från öra till öra! Kram och fortsätt jobba som du gör! Var öppen och lyhörd alltid!

Kram!

2008-08-12 @ 22:23:11
URL: http://mammakero.blogg.se/
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Mamma är bäst <3

2008-08-12 @ 22:25:32
URL: http://nevnarien.se/
Postat av: Alexandra

Håller verkligen med henne :) de är jätte fina!

2008-08-12 @ 22:37:34
URL: http://redlipsinfashion.blogspot.com
Postat av: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Hon har verkligen rätt i det hon skriver! Jag håller med henne helt! Det finns många duktiga bröllopsfotografer, men igår efter att ha sett alla dina underbara bilder, så tänkte jag att dig vill jag ha som bröllopsfotograf den dagen jag gifter mig. =)

2008-08-13 @ 09:21:38
URL: http://inredning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0