Kulenvä'r (eller Moby mood)

Höstrusket har anlänt, det regnar, är mörkt och verkligen skönt att få sitta inne och jobba med sitt stora kaffeglas bredvid sig, och Miranda som snarkar i sin hundsäng på golvet... (ja det är min hund).

Sånt här väder får mig alltid att vilja lyssna på min favoritlåt med Moby, och då längtar jag till Boston men ännu mer till New York så jag kan bli tokig! Har ni varit där någon gång? Man får liksom ett personligt, nästan kärleksförhållande till NY, om man nu gillar staden förstås. I alla fall var det så för tio-tolv år sen när jag var där, det sägs att den efter 11 september blivit annorlunda, en annan stämning.

Nåväl, jag älskar fortfarande NY och ännu mer när jag lyssnar på The Rain Falls and The Sky Shudders. Glöm inte höja volymen, det är den värd!



Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Otroligt vacker bild!

2008-08-26 @ 15:25:16
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0