Fastnade x 2

Jag tog min lunch så sent jag kunde så att den passade in med lite OS jag ville se och så FASTNADE jag framför semifinalen i tennis, den tog ju aldrig slut!

Inte nog med det, under tiden (eftersom jag fick så dåligt samvete) kollade jag lite hästannonser, vad som säljs och till vilket pris (eftersom vi kanske ska sälja Janna) och då blev jag så himla ledsen... depp depp. Ringde bästisen Nina och fick prata av mig lite. I alla fall så är jag back by the computer nu och ska fortsätta jobba, det man inte gör på dagarna får man göra på kvällarna säger egenföretagaren!

Har du fastnat någonstans idag?

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

Ha en nice kväll!

2008-08-15 @ 17:46:35
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Linda i Ludvika

Fastnade med tungan i sirapen efter Fridas godiskakor som hon bakade.... Jag och Ola har börjat vårt nya godis- och kalorifria liv (igen) och när jag hjälpt Frida med kakorna SLICKADE jag av fingrarna(på mig själv iallafall). Kan inte fatta att jag gjorde det, men jag var så himla godissugen och sockerberoendet blev så himla krävande så jag kunde inte hejda mig! Det var ljuvligt gott....

2008-08-15 @ 20:47:58
Postat av: * M E T T E * svarar

Linda:



HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jätteroligt!!!

2008-08-15 @ 21:32:11
URL: http://mettesfoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag fastnade oxå framför tennisen, vilken rysare! Och jag som avskyr tennis i vanliga fall, tänk vad ett OS kan göra. =)

2008-08-16 @ 00:48:14
URL: http://eemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0