05.30

Time is always now, sägs det... fast just idag är detta tiden för när jag ska gå upp i morgon och fortsätta jobba - jag tycker jag är på jobbet hur många timmar som helst och hinner ändå inte det jag tänkt! I morgon har jag planerat halvtimmesvis, noga som attans, så nu jädrar... Ledsen att ni som mailar får vänta länge på svar, men mina dygn innehåller fortfarande bara 24 timmar (och ingen har ännu skvallrat om var man kan köpa fler) och på något sätt räcker de inte riktigt till...

Har i alla fall roliga planer för hösten, ny hemsida, webshop, stor specialtävling för ER och så förstås alla roliga uppdrag under tiden! Jag älskar mitt jobb!

Sov gott kompisar,

/M

(Tror ni jag kommer upp halv sex...? Tur Tim ska till jobbet då, annars vet jag inte, hehe)

Kommentarer
Postat av: Vinnarlinda

Visst kom du upp i tid! Hoppas dagen flyter som du tänkt dig, dvs. enligt noggrant schema.



Ville bara säga att våra bröllopsbilder är de bästa nånsin och jag vill gärna bidra lite till din hybris. tihi



Hösten låter spännande! Ser fram emot allt.



Och OT - var och loppade för någon helg sedan och köpte en barnbok som var översatt av Meta för dryga 30 år sedan. Tänk va?

2008-08-14 @ 07:25:48
Postat av: meta ottosson

Man undrar vad det var för en barnbok?

2008-08-14 @ 17:58:42
Postat av: Vinnarlinda

Hmmm, "Big Bad Bruce" tror jag bestämt i origianl, "Stora stygga Bonso" tror jag det blev på svenska. Ingick i barnens bokklubb. Vi loppar mycket barnböcker men det här är den första jag kommit över av nämnda översättare. ;-)

2008-08-15 @ 07:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0