Yeehah!

Efter miljarders miljarders (minst) timmars letande i butiker, i datorn, på webben, och i gamla kvittopärmar har jag nu ÄNTLIGEN fått in alla telefonnummer och alla bilder från min trasiga mobil in i datorn - PUH! Det var inte det lättaste görat, minsann, så nu känner jag mig lite duktig (förut var jag mest arg för att de ska krångla till allting så mycket, varför måste man ha två program i datorn för att hitta det tredje för telefonen osv)

Nu var det ju kanske inte ALLA bilderna man hade saknat... eller?


image488




Ha en fin valborgsmässoafton allihop, ta det lugnt i buskarna därute och gå inte ensam på obefolkade ställen (och akta dig för schimpanser)!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Hahahahah du är så skön!!

2008-04-30 @ 22:08:45
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Postat av: Linda i Ludvika

:D !

2008-05-06 @ 13:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0