Spam: nada, noll, nothing, borta, gone, väck!

Måste bara säga... sedan jag bytte till mitt nya webbhotell Space2u så har spammen HELT försvunnit från min inbox, och det är så jätteskönt! Varm rekommendation till hotellet alltså, som är rena undret jämfört med mitt förra webbhotell (usla Surftown, akta er för dem, de har massor med kampanjer nu men det är inte värt det hur billigt det än är) där jag fick flera hundra spam om dagen, URK.

Nu är det fredag för hela slanten och uppladdning inför morgondagens bröllop, hjälp oss hålla tummarna för inte-regn!

Finemangsfin fredagkväll och helg önskar jag er,

/Mette

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har haft Space2u i flera år och är helnöjd. Rekommenderar alltid det till nya webbplatsägare ;o)

2008-04-28 @ 18:37:02
URL: http://ordochbild.blogg.se/
Postat av: John

Space2u har vunnit priser som bästa webbhotell något år i IDG tidningen så det är ett bra webbhotell du har valt :)

2010-04-20 @ 20:59:31
URL: http://www.webbhotelljury.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0