Slottet klart för Emelie

Idag har jag fått klartecken från Skottorps slott! Jag ska fotografera Emelie och hennes Pierre där med anledning av deras förlovning i vintras. Det blir inte ännu på en månad, så ni får ha lite tålamod till i maj-juni någon gång!

Emelie lärde jag känna vid en fotografering för ett par år sen, detta är en av bilderna vi tog då:


image446

Tack vare Emelie har jag fått massor av extrabesökare hit, som har klickat sig vidare via hennes blogg - tack tjejen!

Förutom att Emelie fotograferar på nästan all sin lediga tid, beundrar jag henne också för det enorma modet att klara livet efter att ha mist sin lillasyster Paulina i tsunamin (min kropp har i vissa situationer fortfarande starka reaktioner jag inte kan styra sedan jag skadade mig när jag ramlade av hästen - det känns fjantigt i sammanhanget och jag kan inte ens försöka föreställa mig fasan av att uppleva en tsunami!)

Emelies berättelse om annandag jul 2004 kan ni läsa här. Hennes fotoblogg börjar annars här.

Pierre är Emelies själsfrände, tror jag. Starkare band mellan två så unga människor är få förunnat! Jag hoppas ni kollar med mig först ifall det blir bröllopsplanering, godingar :-)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Vi pratade faktiskt om det senast i tisdags på vår lilla utflykt ;) Och självklart kommer vi till dig ;)

2008-04-24 @ 10:22:03
URL: http://emelieohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0