Lång men rolig

Det har varit en lång men rolig dag! Bäst idag var förstås att åka ut med veterinär Katarina på hennes uppdrag och fotografera - bilder kommer nästa vecka. Sämst idag är att displayen på min mobil gått sönder och är helt vit - kan svara och ringa men inte se nummer eller sms...

Om jag bott kvar i Boston hade jag nu sagt "Oh Boy, am I behind!" när det gäller att bildblogga de senaste veckornas uppdrag - har massor att hinna med och lovar att de kommer i tur och ordning så snart jag kan! En liten bild kan jag bjuda på med tanke på mitt inlägg om konst igår (läs här). Det är en silhuett av min favoritskulptur, en miniatyr av Edgar Degas' bronsballerina som finns på Museum of Fine Arts i Boston (miniatyren har jag fått av min mamma sen hon såg på mig när vi var på museet att jag blev fullständigt förälskad i skulpturen):


image362


Fredag är det hemma-jobb hela dagen, dvs massor av redigering och pappersarbete! Det blir också minst ett bildbloggsinlägg, med godingen Adam (född i januari) från Helsingborg.

Vi ses i morgon!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag gillar att den där prydnaden till höger är med.

2008-04-10 @ 23:19:26
URL: http://ellensbilder.blogg.se
Postat av: * M E T T E *

Ellen:

Vilken tur, eftersom det är den prydnaden som är skulpturen! :-)

2008-04-10 @ 23:34:37
URL: http://mettesfoto.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken vacker bild! Jag förstår att du gillar den lilla skulpturen, den är jättefin. Vad är den gjord i för material? Ha en skön helg! Hälsn. Mia

2008-04-11 @ 15:35:03
URL: http://ordochbild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0