God måndagförmiddag!

Hoppas du haft en fin morgon så här långt? Jag är överlycklig för mitt jobb och ofta är det så att jag knappt kan vänta när jag går och lägger mig, tills jag får komma till jobbet dagen efter - härlig känsla, även på måndagmorgnar alltså! Bäst är det när jobbhögen är lagom stor och jag inte har en alltför lång "to-do-list" (vilket jag egentligen har väldigt ofta...hmmm), stress är inte så bra för kreativiteten så skönast när det är en hög men lagom nivå.

På dagens lista står bildredigering, skriva avtal, åka till posten med stora paket bilder, svara på en hel del mail, kolla upp reparation av mobilen som gått sönder, göra backuper, bokföring och så lite bloggande förstås. Dessutom ska vi åka till Little Shop of Horses i Laholm och betala min nya sadel till Janna, vi har äntligen hittat en som passar :-)

Vi ses senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0