Flitigast

På Google Analytics kan man få all möjlig toppenbra information gällande bloggstatistiken! Till exempel är det här de städer där ni är flest som läser min blogg:

1. Stockholm
2. Uppsala
3. Helsingborg
4. Båstad
5. Malmö

Bubblare hack i häl är Ängelholm, Göteborg, Umeå och Kristianstad. Sånt här tycker jag är jättespännande och roligt! Totalt har jag nu läsare i 184 svenska städer, och 20 länder!

Topp 5 länder:

1. Sverige
2. Finland (lite förvånande för mig, men så roligt!)
3. USA
4. Danmark
5. Spanien

Därefter kommer Norge, Schweiz, Canada, UK och Australien!

Kanske är det snart dags att byta över till engelska ändå (ja, Linda K, jag tycker att du har helt rätt i att Weng också borde få läsa :-)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0