Fira

När jag gick starta-eget-kurs sade vår handledare att egenföretagare borde fira ofta - och varför inte? Det finns ju massor att fira! Förra veckan nådde bloggen 10 000 unika besökare vilket Tim och jag firade med "Dinner and A Movie" i Halmstad. Filmen vi såg, 10 000 B.C. (passade ju faktiskt bra, haha, det kom jag på först nu) var verkligen inte särskilt bra men middagen var gudomlig! Jag kan rekommendera restaurangen; Gastons på Storgatan i Halmstad. Hittar ingen hemsida men telefonnumret är 035-10 84 80.

Veckan blir hektisk här i ateljén, mängder med redigering att bli klar med! En och annan fikakvart i solen ska jag nog hinna med också, nu när värmen äntligen kommit :-)

Jag tippar också att nya besökstusentalet 11 kommer att nås på bloggen... Eller vad tror ni? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0