Byte av webbhotell

Idag har jag äntligen fått tid att lägga över hemsidan till mitt nya webbhotell och övergången kommer att ske snarast men kan ta upp till 48 timmar. Jag hoppas och håller tummarna att jag gjort allt rätt och att det fungerar felfritt från första sekund, men skulle det förekomma förseningar i e-posten eller att hemsidan inte går att komma åt, kan det alltså bero på detta. Tack för ert tålamod och förståelse - och dröjer det med e-postsvar så hör av er igen!

Bloggen berörs inte av ovanstående och ni kan alltid titta in här för vidare info samt för att kommentera förstås.

Kommentarer
Postat av: bra webbhotell

Perfekt! :)

2010-08-25 @ 20:24:48
URL: http://bra-webbhotell.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0